Založ si blog

FMK

A je to tu. Môj prvý blog. Áno, keďže sme dostali za úlohu písať o škole, tak tento bude venovaný práve jej.

Som tretiakom na UCM. Áno, možno si poviete: Kde bol ten chalan doteraz, prečo sem píše až teraz, keď je tretiakom na výške? V hlave som sa už dlhší čas pohrával s myšlienkou založiť si blog. Vždy som to ale odďaľoval, ani neviem prečo. Teraz tá chvíľa ale prišla a som tomu rád.

Som študentom tretieho ročníka na Fakulte masmediálnej komunikácie. Pre niekoho milovaná, pre iného nie až tak skvelá. Sto ľudí, sto chutí. Samozrejme, každý jeden študent po čase zistí, či je na tej správnej škole. Či je to, to pravé orechové. Či študuje to, čo ho aj baví.

Ja som so svojou školou spokojný. Väčšina predmetov ma skutočne baví. Samozrejme, nedá sa povedať, že všetky ma nadchli. Sú aj také, z ktorých by som chcel mať skúšku čo najskôr spravenú. Ale veď to je vlastne úplne normálne. Určite každý jeden študent má počas semestra predmety, ktoré ho nebavia. Tak tomu bolo už na základnej škole, či na strednej. A tak je tomu aj na výške.

Ale ako som už spomínal, väčšina z nich ma skutočne baví. Možno je to preto, že študujem to, čo som vždy aj chcel. Masmediálnu komunikáciu.

Nie je to však len o predmetoch, ale aj o praxi. Na to, aby sa absolventi školy zamestnali v mediálnej oblasti, potrebujú prax, ktorú je však potrebné získať už počas štúdia. Preto je dobré, ba priam nutné už počas školy praxovať v televízii, v rádiu… Čím skôr začnete, tým lepšie

V druhom ročníku sme mali povinnú prax. To je ideálna príležitosť priučiť sa tomu, ako to napríklad v televízii celé funguje. Treba sa šance pevne chytiť a makať na sebe, pretože ako vravím, je veľmi dôležité pracovať v médiách už počas školy, keďže tam naberiete množstvo skúseností, ktoré sa Vám v budúcnosti zídu.

Tie necelé tri roky čo som na FMK, ma teda len utvrdili v tom, že som na správnej škole a vždy u mňa výrazne prevyšovali a stále prevyšujú pozitívne faktory nad tými negatívnymi.

Jana Bittó Cigániková

SaS kritizuje prerozdelenie peňazí v zdravotníctve, žiada zrušenie tzv. prerozdeľovacej vyhlášky

28.03.2024 14:36

Kompetenciu prerozdeľovať peniaze navrhuje presunúť na zdravotné poisťovne.

požiar, václavské námestie, praha

Na Václavskom námestí horelo, dym bolo vidieť z celej Prahy

28.03.2024 14:21

Do nemocnice previezli jedného muža, ktorý sa nadýchal splodín.

Čína Filipíny Juhočínske more lode

Čína a Filipíny sa vzájomne obvinili z eskalácie napätia v Juhočínskom mori

28.03.2024 14:07

Loď čínskej pobrežnej stráž v sobotu zablokovala filipínske zásobovacie plavidlo, poškodila ho vodným delom a zranila pri tom troch filipínskych vojakov.

medveď, Liptovský Mikuláš

Medveďa, ktorý útočil v Liptovskom Mikuláši, našli s pomocou dronov do 1,5 hodiny

28.03.2024 13:53

Počas monitorovania medveďa bolo s dronmi nalietaných približne 74 kilometrov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 3259x
Priemerná čítanosť článkov: 3259x

Autor blogu

Kategórie

Archív